fredag 27 juli 2012

Bättre sent än aldrig

Förlåt förlåt förlåt... Jag vet jag vet jag vet. Det var väldigt länge sedan jag skrev. Varit mycket på gång de senaste månaderna... först terminsavslutning med massa examensprov, festande och umgänge och sedan 40 dagar on the road again med jobbet där jag tog runt 40 Amerikanska studenter i norra Europa. Sketa kul men ingen fritid eller dator.

But now I am back!

Här är lite bilder från resan som jag bara var tvungen att bevara... Lite roligt:

(1) Jag fick se Aung San Suu Kyi precis utanför London School of Economics i mitten av Juni!


(2) Vi fick lära oss medeltida sätt att föra krig på...


(3) Det blev 4th of July firande genom att ösa sig ner från ett slott med rep


(4) Jag fick leka Harry Potter för en stund



(5) I Paris fick jag en timme med min kära vän Jessica Buzzell! Här är vi under Eiffel Tornet


(6) En av ledarna Jane blev nerbajsad av en fågel i Amsterdam

                        (sorry Jane :))

And that's all for now... I kväll blir det Olympiska spelens Opening Ceremony på TV men berättar mer om det sen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar